img

Strak georganiseerde HR processen

Een goede personeelsadministratie en vakkundig opgestelde documenten vormen het fundament om werkgeversrisico’s te minimaliseren en maximaal rendement te behalen. Personeelsdossiers die up-to-date en compleet zijn en voldoen aan de vereisten van het keurmerk waar uw organisatie onder valt. Tijdig inspelen op wijzigingen in cao’s, wetgeving, arbeidsrecht en accreditaties. Nooit meer te laat met aflopende contracten, (BIG/RGS-)registraties, registraties in kwaliteitsregisters en bekwaamheidsverklaringen.

Evenzo belangrijk: goede overeenkomsten, regelingen en handboeken. Vakkundig samengestelde documenten zorgen voor rust en duidelijkheid en voorkomen langdradige discussies met medewerkers of onverwachte kosten. Onze helpdesk geeft uw medewerkers en leidinggevenden snel antwoord op HR gerelateerde vragen, variërend van een simpele vraag over het saldo PLB-uren tot complexe arbeidsrechtelijke vraagstukken.

  • Heron Healthcare heeft ruime ervaring in de zorgsector. We kennen de branche specifieke uitdagingen, relevante cao’s en keurmerken;
  • We houden van ons vak en onze kennis is altijd actueel: wij helpen onze klanten vroegtijdig in te spelen op veranderingen in wet- en regelgeving en ontwikkelingen in de cao of vereisten van uw keurmerk;
  • Wij volgen altijd op, handelen altijd af en bellen altijd terug: een prettige ervaring voor alle betrokkenen;
  • Nooit méér kosten dan nodig: bij groei en krimp kunt u zonder problemen en kostenneutraal meebewegen;
  • Van incidenteel advies tot volledige uitbesteding van uw personeelszaken;
  • Een gemakkelijk bereikbare HR helpdesk waar uw medewerkers en leidinggevenden terecht kunnen voor al hun vragen omtrent HR gerelateerde onderwerpen.
HERON HEALTHCARE © 2019

Heron Healthcare is een handelsnaam van Heron Groep B.V.

Ontwerp & realisatie Shadow IS